[O1] ciężko pali

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • superczajnik
    Classic
    • 2009
    • 13

    [O1] ciężko pali

    wczoraj do mnie zadzwonili i chca na wlasny koszt pomalowac dach ciekawe czy nie ma w tym jakiegos podstepu ?
    Uważaj! Nie wiadomo, co to dla nich znaczy i jak to zrobią. Przede wszystkim uzgodnij najlepiej, że to Ty wybierasz zakład, gdzie to będzie robione. Wiesz, są malarze i lakiernicy :wink: Powodzenia w każdym razie :!:
  • Tommi4u
    Classic
    • 2008
    • 27

    #2
    [O1] ciężko pali

    Problemik jest gdy auto przestoi nockę albo 8h jak siedze w pracy :szeroki_usmiech
    auto zapala zdecydowanie z oporem a nawet czasem czuć jakby na jeden gar nie palił,
    od długiego czasu egr miał zwarcie do masy, jak poprawiłem okablowanie to problem się zaczął po odpaleniu pali z dotyku, tylko jak zimny ma opory, temp. ok, przepływka padnięta. jak wsiadłem do nowego VW T5 z podobnym silnikiem to okazało się że kontrolka świec zarowych świeci się ok 2s, u mnie nawet 1s sie nie świeci a kilkukrotne włączanie/wyłączanie kluczyka lekko poprawie odpalanie. i teraz pytanie :szeroki_usmiech problemem jest EGR, Przepływka, świece (mają już prawie 180000km) czy może coś zupełnie innego?
    Pozdr.

    Komentarz

    • Romekm76
      Rider
      • 2008
      • 392
      • Opel

      #3
      pierwsza rzecza jako sie sprawdza w takim wypadku sa swiece zarowe jezeli niemasz gdzie sie wpiac w kompa to trzeba pomiar wykonac miernikiem po uprzednim odkreceniu listwy pradowej ze swiec ,, kazda swiece trzeba sprawdzic osobno'' na opornosc
      Zamieszczone przez Tommi4u
      a nawet czasem czuć jakby na jeden gar nie palił,
      moze wlasnie jedna swieca nie grzeje :!: :?:
      Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
      Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
      A mówiła mama -
      "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
      http://campaign.scania.com/v8/

      Komentarz

      • andrzej39
        Drive
        • 2007
        • 94

        #4
        u mnie było tak jak był dziurawy filtr paliwa i uciekało dołem- ciężko palił po dłuższych postojach.
        New Beetle 2,0 AQY
        PT Cruiser 2,2 CRD

        Komentarz

        • Tommi4u
          Classic
          • 2008
          • 27

          #5
          Zamieszczone przez Romekm76
          pierwsza rzecza jako sie sprawdza w takim wypadku sa swiece zarowe jezeli niemasz gdzie sie wpiac w kompa to trzeba pomiar wykonac miernikiem po uprzednim odkreceniu listwy pradowej ze swiec ,, kazda swiece trzeba sprawdzic osobno'' na opornosc
          Zamieszczone przez Tommi4u
          a nawet czasem czuć jakby na jeden gar nie palił,
          moze wlasnie jedna swieca nie grzeje :!: :?:
          vag-com sprawdzi świece? jeśli tak to jak? bo nie trafiłem jeszcze na to ops:

          Komentarz

          • Romekm76
            Rider
            • 2008
            • 392
            • Opel

            #6
            Zamieszczone przez Tommi4u
            vag-com sprawdzi świece? jeśli tak to jak? bo nie trafiłem jeszcze na to
            jezeli ktos ma vag-coma to bedzie wiedzial. Jezeli vag sprawdza wtryski i inne takie rzeczy to swiece chyba tez ? moze ktos podpowie kto to robil?!
            Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
            Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
            A mówiła mama -
            "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
            http://campaign.scania.com/v8/

            Komentarz

            Pracuję...